شرایط و قوانین استفاده از ولگا

مشتری گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات ولگا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود مشتریان به وب‏‌سایت volga,ir هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ثبت سفارش و اقدام به خرید به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات ولگا است. شایان ذکر است ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ولگا از سوی مشتری است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

قانون حاکم بر ولگا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا مشتری نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با خود است. در صورتی که در قوانین ولگا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ارتباطات الکترونیکی

با توجه به بستر آنلاین این فروشگاه انجام کلیه درخواست ها، پیام ها، ثبت سفارشات، خرید و کلیه امور به صورت الکترونیکی انجام می گیرد و در صورت وصول هر گونه درخواست ولگا به صورت اکترونیکی(از طریق پست الکترونیک، سامانه پیام کوتاه و یا سایر ابزارهای الکترونیکی قانونی) به درخواست شما پاسخ می دهد.

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های ولگا از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد ولگا برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

از طریق سامانه ارسال پیامک ولگا وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

ثبت و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری پیگیری می‌‏شوند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در ولگا با استفاده از سامانه پیام کوتاه به اطلاع مشتری رسیده و پیش فاکتور با ارسال ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.ما تمام دقت خود را در اخذ سفارش شما به کار خواهیم بست اما در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان رسیده باشد و به دلیل اشتباه سیستمی سفارش مشتری ثبت گردد، ولگا تعهد می دهد که کلیه وجه پرداختی را به مشتری عودت دهد و برای او این حق را قائل است که محصول جایگزینی را انتخاب نماید.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت محصولات ولگا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای ولگا محفوظ است. در عین حال ولگا موضف است در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نخواهد بود و مقتضی است چنانچه مشتری قصد خرید قطعی کالا را دارد در اسرع وقت نسبت به پرداخت و بستن سفارش خود اقدام نماید. بدیهی است در غیر اینصورت ممکن است موجودی کالا مذکور به واسطه خرید مشتریان دیگر، قابل خرید نباشد.

ولگا این حق را دارد که در هر زمانی به دلیل اتمام موجودی و یا دلایل دیگر عرضه یک محصول را در فروشگاه متوقف کند در هر صورت متعهد به تامین کالاهای خریداری شده مشتریان قبل از اعلام اتمام موجودی و یا عدم عرضه است.

مشتری موظف به تکمیل و اعلام صحیح اطلاعات خود است زیرا درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش مشتری قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین اعلام آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ولگا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

سرویس ضمانت بازگشت و تعویض ۷ روزه

ضمانت تعویض و بازگشت ۷ روزه مطابق آیین نامه اجرایی مواد ۳۸ و ۴۲ قانون تجارت الکترونیکی بدلیل اینکه کفش جنبه بهداشتی و مصارف شخصی را دارد با عنایت به شرایط زیر قابل قبول خواهد بود:
۱-در محیط خارج از خانه استفاده نشده باشد (به عبارتی فقط تست شده باشد و مصرف نشده باشد).
۲-به مدت طولانی استفاده نشده باشد.
۳-در ظاهر کفش تغییری به واسطه استفاده بیش از حد متعارف برای تست ایجاد نشده باشد.
با عنایت به موارد فوق مشتری ضمن انجام خرید شرایط را می پذیرد که در صورت عدم رعایت موارد و هر گونه تغییری در ویژگی ظاهری کفش امتیاز عودت را از خود صلب می نماید.

مشتری باید توجه داشته باشد که ضمانت عودت و یا تعویض کالا فقط یک مرتبه امکان پذیر خواهد بود.

چنانچه مشتری با رعایت کلیه موارد ذکر شده تمایل به عودت و یا تعویض کفش ارسالی را داشته باشد ولگا متعهد است تا یک مرتبه و به صورت رایگان این خدمت را به مشتریان ارائه نماید.

رویه تعویض کالا و مرجوعی کالا در صفحه مربوطه به صورت واضح در دسترس مشتریان قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک نمایید.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

ایرادات اعلام شده توسط مشتری، توسط بخش خدمات پس از فروش ولگا کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود.

چنانچه ایرادات ناشی از استفاده نا صحیح از کالا باشد سرویس بازگشت و عودت شامل آن نخواهد شد.‌

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

چنانچه موجودی کالا جهت تعویض به اتمام رسیده باشد وجه پرداختی مشتری در اسرع وقت به حساب او واریز خواهد شد.

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.